недеља, 21. јун 2015.

Pita sa visnjama i cokoladom

S obzirom da sam pre ove pite napravila tradicionalni kolac sa visnjama (recept: http://milas-homemade.blogspot.com/2015/06/kolac-sa-visnjama.html?m=1 ) morala sam zbog muza da napravim i nesto sa cokoladom. :) ...imala sam viska ociscenih visanja, a zamrzivac mi trenutno ne radi, pa sam pomislila zasto to ne bi bila pita sa visnjama i cokoladom... i odlicna je bila.
Najlepsa je kada se ohladi, mada je kod mene veci deo otisao dok je jos bila topla. :)

Od sastojaka vam je potrebno:

1 pakovanje kora za pite (500g)
800 g visanja
200 g cokolade
Secer
Ulje
Kisela voda

Priprema:

Prebrojte kore i podelite ih na cetiri dela. (Kod mene ih je bilo 12, pa sam podelila po 3 kore)
Uzeti jednu koru, poprskati je uljem, kiselom vodom i secerom, staviti drugu preko nje, ponoviti postupak, pa staviti trecu preko, staviti 200 g visanja na jedan kraj, dodati naseckanu cokoladu (50 g) i zarolati.

Ponoviti postupak i sa preostale 3 podele kora. 
Peci u prethodno zagrejanoj rerni na 180C oko 15-20 minuta.


Prijatno. :)


2 коментара:

  1. Cao, sad naletih na ovaj recept,a buduci da sam pocetnik,nije mi jasno da li da pomesam ulje,vodu i secer,pa dobijenom smesom sve prskam ili prvo uljem,pa potom vodom, i secerom ? I trecu koru na koju idu visnje, da li prskam ili nju ne? :D Verovatno iz pitanja ti je jasno da prvi put pravim ovako nesto :D :D Uzgred, recepti su ti sjani!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sanja puno.. :)
      Ulje i vodu mozes da pomesas, pa onda pospes secerom. A prska se i treca kora, pa visnje (i cokolada) na kraj, pa se onda zarola. :)
      Ne brini, pitaj sta god da treba. :) :*

      Избриши