недеља, 31. мај 2015.

Testo za picu i ideje za pravljenje

I pored svih recepata do sada, dosta mi je poruka stiglo da napisem i recept za dobro testo za picu.. I evo ga. Najcesce ovako pravim, uvek uspe i odlicno je.

Od sastojaka vam je potrebno:

1 kvasac
250 ml mlake vode
420 g brasna
1 kasicica soli
1 kasicica secera
3 kasike maslinovog ulja

*Mozete birati da li zelite suvi ili svez kvasac, isto ispadne na kraju.

Priprema:

Razmutiti kvasac u vodi sa secerom i ostaviti 5 minuta.
Zatim sjediniti sa svim ostalim sastojcima i umesiti testo. 
Ostaviti ga da odstoji oko pola sata na toplom. 


*Ovo je kolicina za dva velika pleha, ali sam ja iskoristila jedan deo testa i napravila dve kao tortilje, premazane maslinovim uljem i posute ruzmarinom.


Kao paradajz sos koristim svez, zreliji, sitno naseckan paradajz (ili iz konzerve), dodam oko tri kasike kecapa, origano, bosiljak, malo belog luka u granulama i malkice persuna.
Evo i nekoliko ideja za pravljenje...

Uzivajte. :)

Dakle ovde je klasicna kapricoza, a kada se ispekla, dodala sam rukolu i ceri paradajz. 
Pa "cista" kapricoza.. :)
...sa slaninom i zarolanom sunkom sa pavlakom...
...samo paradajz sos i mocarela..


..samo testo premazano maslinovim uljem i posuto ruzmarinom, koje sam zbog bebe koja je trazila paznju malo vise zapekla. :)

Нема коментара:

Постави коментар